Zyra Hikayesi

Zyra Hikayesi
Zyra Hikayesi

'Şampiyon Zyra'

Dikenli Cazibe


Özellikler;


Can: 504 (+79 seviye başına)

Can Yenileme:  5.5 (+0.5 seviye başına)

Saldırı Gücü:  53.376 (+3.2 seviye başına)

Zırh:29 (+3 seviye başına)

Saldırı Hızı: NaN (+2.11% seviye başına)

Büyü Direnci: 30 (+0.5 seviye başına)

Hareket Hızı:340






Yetenekleri

Diken Bahçesi

Zyra düzenli olarak tohum ekiyor. Seviye atladıkça daha hızlı büyüyen tohumlar, 30 saniye boyunca aktif kalır. Rakip şampiyonlardan birinin bir tohumu ezmesi durumunda, ezilmiş tohum ölür.

Zyra tohumların yanında yetenek kullandığında, bitkiler tohumlardan filizlenir. Birden fazla tesis aynı hedefe saldırırsa, fazladan saldırıya uğrayan bitkiler daha az zarar verir.

 

Ölümcül Sarmaşık

Zemine yayılan kalın, dikenli sarmaşıklar patlayabilir ve çevresindeki rakiplere sihirli hasar verir. Bir tohumun yakınında kullanılırsa, Deadly Ivy uzaktan düşmanlara saldıran bir Spiny Spitting bitkisini filizlendirir.

Zeminde patlayan kalın, dikenli sarmaşıklar patlar ve çevresindeki rakiplere 60/95/130/165/200 (+% 60 Yetenek Gücü) sihirli hasar verir.
Thorn Garden: Deadly Ivy, bir tohumun yakınında kullanıldığında düşmanlara uzaktan saldırarak 0 (+% 15 Yetenek Gücü) sihirli hasarı veren Spiny Spitting bitkisini çimlendirir. Diken Tükürme tesisi 575 üniteye sahiptir ve varlığını 0 saniye korur.

 

 

Aşırı Büyüme

Fiyat: 1 Tohum
Menzil: 850

Zyra'nın 60 saniyeye kadar ekilen tohumları. Tohumlar, ölümcül ölümlü Ivy veya Closing Roots yeteneklerinde kullanıldığında Zyra için savaşan bitkilere dönüşür. Zyra aynı anda birden fazla tohum içerebilir ve rakibin imhası aşırı büyüme zamanını azaltır.

Varlığını 60 saniye koruyan bir tohum çeker. Rakip şampiyonların tohumları ölüyor. Extreme Growth tarafından üretilen tohumlar küçük bir alanda vizyon sağlar ve en üste çıkan rakip şampiyonlara karşı 2 saniye boyunca Real Vision sağlar. Zyra her saniye {ammorechargetime}} tohum biriktirir (8 tohum ekilebilir). Her yarışmacı katledildiğinde, Aşırı Büyüme Yenileme Süresi% 20 oranında azaltılır (şampiyona katıldığında büyük bir evcil hayvanı biçer ve büyük canavarı% 100 keser).

 

Kapan Kökler

Fiyat: 70/75/80/85/90 Mana
Menzil: 1100

Zyra'nın yerden gönderdiği asmalar hedefi çevreler, hasar verir ve toprağa sabitler. Bir tohumun yakınında kullanılırsa, Roots'tan bir Ivy Whip filizlenir ve kısa mesafeli ataklarla rakibin Hareket Hızını kısaltır.

Gönderdiği sarmaşık kökleri 60/105/150/195/240 (+ 50% Yetenek Gücü) sihir hasarı verir ve rakipleri 1 / 1.25 / 1.5 / 1.75 / 2 saniyeye kadar düzeltir.
Thorn Garden: Kapanış Eğer kökler bir tohumun yanından geçerse, tohumdan 0 (+% 15 Yetenek Gücü) sıçrayan ve rakipleri 2 saniye boyunca% 30 oranında yavaşlatan bir Ivy Whip. Ivy Whips'in 400 birimi bulunuyor ve varlıkları 0 saniye boyunca koruyor.

 

Boğardikenler

Fiyat: 100/120/140 Mana
Menzil: 700

Zyra, hedef noktada çarpık bir fide yaratır; Fide büyüdüğünde, tüm rakiplere zarar verir ve rakipleri temasa geçirir.

Hedef noktada yetişen doğadaki öfke ile büyüyen malign fide, yayılma sırasında tüm rakiplere 180/265/350 (+% 70 Yetenek Gücü) Büyü Hasarı verir. 2 saniyenin sonunda asmalar akın ediyor ve rakipleri 1 saniyeliğine sallıyor.
Diken Bahçesi: Fidelerin içindeki bitkiler öfkelenir, zamanlarını sıfırlar,% 50 can kazanır ve toplam hasarın% 150'sine saldırır.

Zyra Sloganı

“Hani, dostların nerede? Benimkiler her yerde...”

Zyra Rolü

Büyücü

Zyra Bölgesi

  SHURIMA

Şampiyon Zyra Öyküsü

Zyra'nın hafızası yayılan kökler kadar derinden gider. Onun ırkı, ölümlü orduların varoluşun sırlarını ele geçirmeye başladığı Rune Savaşları ortaya çıkmaya başladı.

Kumungu'nun güneyinde, ormanda gizlenmiş ve Doğu Shurima'yı bölen büyük nehirlerin yanında masal konusu olan Zyr Bahçeleri vardı. Elementlerin büyüsünden dolayı, bölgenin toprakları garipleşmişti ve yaklaşanları yiyen güçlü, etçil bitkileri doğurdu. Her şeyi tükettiler. Ölümlülerin basit dövüşlerini umursamadılar. Sarmaşıklarını ormanın derinliklerine ve bataklıklara yaymaktan memnundular. Garip bir şekilde, bu bitkilerin hepsi Zyra'ydı ... ve savaşın ortasında bile, yiyecekleri boldu.

Tarihin karanlığında kollarını kaybeden küçük bir şirket, zaten unutulmuş bir ismi takip ederek bu topraklara ayak bastı. Kararlı bir sihirbazı vardı, ama evlerinden uzaktılar. Alanı çevreleyen toksik dumanları ve polenleri yenmek için mahkum edilirler.

Zyr Bahçeleri'nin orijinal sahipleri zirveye sürüklendi. Dikenli filizleriyle zırh ve et zevkle düştü. Askerler cesaretle savaşıyorlardı, ama artık dayanamadıklarını biliyorlardı. Sihirbazlarından yardım istediler. Sihirbaz kadın tüm gücünü topladı ve güçlü bir patlamayla cevap verdi. Havada görünen rune sembolleri, dikenli bitkiler yaklaştığında bile gizemli ışıklarını saçmaya devam etti.

Tam o sırada beklenmedik bir kıvılcım, bataklıktaki dumanları ateşledi. Ortaya çıkan büyülü patlama, yaşamın kilometresi alanındaki her şeyi mahvetti. Zyr Bahçeleri'nde hiç kimse, Rün Savaşlarında hayatta kalanlar da dahil, o gün ne olduğunu bulamadı.

Yüzyıllar geçti. Savaşın gerçekleştiği topraklar yüzeyde boş ve cansız gibi görünse de, derinlerde canlı bir şey vardı. Bölgenin patlamadan beslenen melez enerjileri çoktan sakinleşti ve hatta bozulmaya başladı. Doğal yaşamla dolu bir tohum patlak verdi ve bir yaratık tohumdan koptu. Nefes kesiciydi ve neler olduğunu anlamayı deniyordu.

Farklı yaşam enerjisiyle yıkılmış ve değiştirilmiş, ancak yeni fikirlerle dolu bir dünya buldu. Yeni ortaya çıkan bilinci, zihninin verimli topraklardan aldığı parçalanmış hatıralarla doluydu. Güneşin sıcaklığını, yağmurun tadını, büyülü sözlerini ve ölümlülerin hayatını hatırladı.

Bu varlık, bu kadının kendisini Zyra olarak adlandırdı, nedenini anlamadı.

Doğum yerinin ötesindeki vahşi topraklara doğru yola çıkan Zyra, tanıştığı diğer canlılardan farklı olduğunu biliyordu. Ölümlüler korkakça ve kutsal değildi. Manevi varlıklar genellikle düşünülemez ve son derece kibirliydi. Hiçbiri ülkeye saygı duymadı. Varlıklar bile her şeyi mahvediyordu. Bu durum Zyra'yı öfke ve iğrenme ile doldurdu. Zyra'nın özü duygular tarafından kucaklanırken, bitkiler ayakları üzerinde durmaya başladı. Bu eti aç olan bitkiler gözlerinin önünde değişiyor ve büyüyordu. Bazıları zehirli dikenleri fırlatıyor, bazıları da üzümleri o kadar çabuk çekiyorlardı ki önlenemiyorlardı.

Köklerinden kurtulan Zyra, ölümcül yavrularıyla, dünyadaki yaşamı besledi, büyüttü ve boğdu. Çiftlikleri kuru, yerleşim bölgelerine yerleştiler ve cesur ya da aptal savaşçılardan birini temizlediler. Yerleşim yerlerini terk ederken dalmalarına izin vermek için bitkilerini geride bıraktı.

Shurima nehirleri tekrar akmaya başladığında, kıyılarda ortaya çıkan garip bitki örtüsü her geçen mevsim yavaş yavaş batıya doğru yayılmaya başladı. Bu bitkilerin köklerinden sökülmelerine rağmen, yangının yayılması ve yanmaları önlenemez.

© League of Legends Sampiyonlar (Karakter) Özellikleri | Powered by Blogger